duminică, 27 iulie 2014

Slim Silhouette are efecte secundare?


Slim Silhouette, efecte secundare
(in imagine, oferta Slim Silhouette si Manualul pentru slabit 
Au pastilele de slabit Slim Silhouette, efecte secundare?


Slim Silhoette, pastile de slabit ce au devenit foarte populare in ultimul an de zile, nu au semnalate posibile efecte secundare daca sunt administrate la dozele recomandate in prospect: 1 capsula pe zi.
Deasemenea, nici unul dintre ingredientele din compozitia Slim Silhouette nu creeaza dependenta sau efectul de reingrasare dupa slabire.

Forum Slim Silhouette: Aveti efecte secundare sau reactii adverse de semnalat?

Daca ati luat Slim Silhouete si sunt efecte secundare pe care le banuiti ca fiind urmare a administrarii acestor pastile de slabit, va asteptam sa ne semnalati acest aspect pe forum.

6 comentarii:

  1. Am luat 7 zile slim silhouette si m-am îngrășat un kg. Specific ca nu mananc paine, dulciuri si grasimi. Totul este o minciună. Si nu pot nici sa-mi recuperez banii. Cred ca postarile pozitive despre aceasta cacialma, sunt ale celor care au legătură cu firma care distribuie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iau slim silhouette și îmi scade rău tensiunea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iau slim silhouette și îmi scade rău tensiunea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai sun pe piața .Le am folosit acu 5 ani si am slăbit 10 kg

    RăspundețiȘtergere

Cele mai accesate sfaturi de slabit